duminică, 28 iunie 2015

.....IUBIREA

" Iubește! Simte! Iartă! Iubirea---cea mai frumoasă artă! Tot aud cuvintele acestea în" capul meu" de câteva zile. ..Îmi spunea  o prietena ieri pe fb ca iubirea de sine este cea mai grea de infaptuit .. .așa este...pana nu înveți sa te iubești pe tine Nu știi a  iubii pe nimeni. .Este ușor sa spui din gura Te iubesc!  Dar și simți iubirea? ?? M-am întrebat de multe ori de ce mi se spune de către apropiați  ca am" sufletul de gheata" ? ? Nu am înțeles mulți ani acest lucru , dar în ultima vreme  am realizat ca chiar  nu simteam iubirea fata de mine si fata de cei din jurul meu..stiam ca ii iubesc și mă iubesc- si atat!! Acceptam acest sentiment.. .nimic mai mult --   In ultima vreme ,  dupa ce am descarcat acest sentiment de la Sursa  Creatoare și l-am incorporat in  toate moleculele corpului meu pot spune cu certitudine ca IUBESC :)..da chiar simt sentimentul de iubire pentru mine și pentru cei din jurul meu. 
Pentru toate fapturile Pământului , inclusiv  pentru Terra ca și planeta și pentru tot Universul  ...simt bucuria si puritatea cu care iubeste un copil tot cel îl înconjoară. .iubirea infinita și necondiționată a Creatorului! Da sunt în Iubire, cu Iubire și pentru Iubire!! Este un sentiment extraordinar care mă face fericita și împlinită!  Mulțumesc Creatorului ca mi-a arătat cum se simte iubirea și cum pot sa o dau mai departe prin toți porii corpului fizic,  prin chakra sufletului meu și prin toată fiinta lăsați iubirea sa curgă prin voi .FIȚI una cu IUBIREA DIVINA!!!
by KrysTyna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu