luni, 18 mai 2015

Despre mine ...KrysTyna

    In copilarie am avut multe experiente profunde cu o energie care nu era „vizibila”, avand nenumarate vise ce-mi dadeau impresia la vremea respectiva ca nu e „normal”...
    Impinsa de la spate printr-o conjunctura a sortii am luat prima oara cunostiinta de vindecarea prin energie, Reiki, astfel perseverand in fascinatia pentru vindecarea energetica si pentru formarea spirituala am devenit practician urmand diverse discipline de spiritualitate si vindecare holistica, combinand beneficiile si potentialul fiecarui sistem energetic in parte.
    Meditatia a devenit o parte din viata mea, practicand-o am intrat in contact cu temerile mele profunde din inconstient, am primit un volum mare de informatii canalizate sub forma de idei noi, de orientare spirituala si de energii necunoscute ...aceasta abundenta de informatii revolutionare, de evolutie si initieri energetice le-am canalizat in dezvoltarea unei unici tehnici de vindecare. Binecuvantarile vin de cele mai multe ori in viata noastra sub forma aparenta a unor „lupte”, de aceea „bucuria” resimtita dupa ce ne-am cunoscut „durerea” este mai acuta, evadarea din „robia societatii” din starea de veghe rezultand LIBERTATE....reconectarea la acea parte mai profunda din mine insumi, de a redescoperii energia familiara mie din copilarie pe care am simtit-o de multe ori in jurul meu.
    Cred in abilitatea oamenilor de a se vindeca si de a-si transforma propria fiinta, mintea, viata, de a-si realiza cele mai indraznete vise si obiective pe care ei insisi si le-au stabilit la un nivel superior.
    Increderea in calauzirea divina este Dharma pentru mine - de a invata cum sa ma conectez cu energiile minunate ale Divinitatii si pentru a le transforma in tehnici de vindecare energetica.

      KrysTyna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu